„Esminiai kartų skirtumai informacijos perdavimo/priėmimo kontekste“, kas yra pedagogų „klientas“ ir kodėl svarbu jį pažinti

Gegužės 28 d. vyko programos (40 akad. val.) „Skaitmeninių kūrybinių įrankių panaudojimas dinamiškoje darbo ir mokymosi erdvėje“, „Esminiai kartų skirtumai informacijos perdavimo/priėmimo kontekste“, kas yra pedagogų „klientas“ ir kodėl svarbu jį pažinti?“ (pirmasis programos modulis). Daugeliui švietimo darbuotojų prasidėjus 1-ajam karantinui buvo neramu : be išankstinio pasiruošimo teko persiorientuoti į nuotolinį ugdymą. Kiti praleido daug laiko ieškodami būdų, kaip savo dėstomą dalyką įdomiai išdėstyti mokiniams neįprastu būdu. Savo žiniomis dalijosi Aurelija Betingienė, Šilalės Dariaus ir Girėno progimnazijos istorijos mokytoja metodininkė ir Daiva Franckevičienė, UAB Larinta Rinkodaros ir komunikacijos projektų vadovė, laisvai samdoma žurnalistė, skaitmeninės reklamos specialistė.